Kurzy a články


Podpora zažívání v době Vánočních svátků a Silvestra TS a homeopatiky

Pár tipů, jaké tkáňové soli a jaké homeopatika pomohou se zažívacími problémy v období svátků.🌲

🌺Stres, který není uvolňován z těla každý den již před vánocemi (dýcháním, cítěním těla) se může pak projevit v průběhu svátků. Žlučníkové, ledvinové koliky nemusí být po smaženém kapru se salátem nebo prochladnutím venku. Jídlo už je jen spouštěčem emoční energie, která je držena v nervovém systému těla už právě před vánocemi a není uvolněna - vyřešena.

🌺Dávkování solí i homeopatik:

Jakmile se objeví příznaky, je potřeba nasadit intenzivnější dávkování (po 15 min.nebo půl hodině), dokud neustoupí příznaky. Poté snižovat dávky. U tkáňových soli je možné je všechny dávat naráz do jednoho nápoje, a rychlejší nástup mají, když se pijí horké.

🌺Tkáňové soli

KaliPhos + FerPhos+NatMur - kombinace na únavu, vyčerpání.

CalcPhos - zrychlená mysl, která překládá "co vše se musí udělat", pocity vnitřní zimy a chladu, křeče v žaludku

MagPhos - bolesti hlavy, migrény, pocit sevření v oblasti solaru, pocit prázdného žaludku i pro jídle

FerPhos - akutní zánět žaludku, zvracení, zvýšené teploty

KaliSulf - pocit těžkého žaludku po jídle, zpomalené trávení.

NatPhos - pálení žáhy, reflux, nadbytek žaludečních kyselin

KaliMur + NatMur - zvracení, průjem

NatSufl+NatPhos - průjem, nadýmání

NatSulf - přejezení, příliš mnoho alkoholu

NatSulf+MagPhos+NatMur - zácpa

🌺Homeopatika

Nux vomica 9 nebo 15 ch - přejezení, alkohol, kouření,

Lycopodium 9 nebo 15 ch, nadýmání v oblasti v pase, vyšší část břicha

Carbo vegetabilis 9 neb 15 ch, nadýmání v oblasti celého břicha

China 9 nebo 15 ch - nadýmání, kdy uvolnění plynu nepřináší úlevu, ztráta tekutin

Arsenicum album 9 nebo 15 ch, nevolnost po zkaženém jídle

Veratrum 9 nebo 15 ch - zvracení

Ipeca 9 nebo 15 ch - zvracení, kde po vyzvracení nepřichází úleva

Pulsatila 9 nebo 15 ch - časté říhání před jídlem, nebo i po jídle


Seminář

 O dýchání a soucitném dotazování

Náplň semináře

🍀1. Dechové cvičení na uvolnění těla a mysli

Vědomé dýchání je pomyslnou kotvou do přítomnosti. Je prospěšné v okamžiku, kdy se mysl začne příliš toulat do minulosti, nebo budoucnosti. Dále velmi pomáhá, když tělo a podvědomí vyhodnotí situaci v přítomnosti jako nebezpečnou tak, že se spustí trauma (panika, úzkost, agrese).

Ukážeme si více dechových technik, ze kterých si vybere každý tu, která mu bude vyhovovat nejvíce.

🍀2. Soucitné dotazování

Během dnů se přirozeně dostáváme do situací (může jít i o konflikty), které v nás mohou vyvolávat nepříjemné stavy.

Podobné nepříjemné stavy (stavy stagnace) můžeme zažívat, pokud cítíme touhy a potřeby, kde nedochází dlouhodobě k jejich naplnění.

Oba tyto stavy jsou pro tělo a mysl spouštěcí. Je to pomyslně spuštěné lano, které je nám ukázáno proto, abychom se po něm spustili a prozkoumali stav v těle a podvědomí.

Příklady:

Opakující se stejné konflikty a situace v rodině, v partnerství, se spolupracovníky

Stagnace v oblasti vztahů, kreativního tvoření, cvičení, změny práce

Opakující se zdravotní problémy fyzické a psychické (migrény, nespavost, bolesti těla, bezmoc,frustrace, odpor, apatie atd.)

Pokud se dlouhodobě spouštěče ignorují, mohou způsobit větší problémy jak psychické, tak fyzické.

Soucitným dotazováním si prakticky ukážeme, jak porozumět a uvolnit části, které drží stagnaci, nebo jsou v odporu a kde mají kořen.

🍀3. Prostor pro vaše dotazy, příklady.

🍀4. Tkáňové soli - diagnostika a zakoupení tkáňových solí

V případě zájmu provedu biochemickou diagnostiku z obličeje, kterou určím jaké soli tělu chybí.

Kdy: 10. 12. 2022 ve 14 hod.

Kde: Cesta integrity - centrum Silvie Šabacké, Nálepkova 197/14 Brno-Jundrov

Délka: 3 hodiny

Cena: 750 Kč

Přihlášky: tel.č. 603308020, mail.: ina.p@seznam.cz

Seminář - o co byste měli zájem? 

Zdravím :-)

ráda bych vás poprosila o zpětnou vazbu - spolupráci.

👉 Mám v plánu udělat seminář a zajímalo by mě, o co z toho, co mohu nabídnout, byste měli největší zájem, s čím bych vám mohla pomoci.

Níže vypíšu, co na semináři může proběhnout.

🍀Praktická cvičení 🍀

👉 řízené dýchání cvičení na uvolnění těla (z úzkosti, strachu, paniky, únavy)

👉 soucitné dotazování k mysli, dotazování do podvědomí k obranným částem, které nedovoluji posuny vpřed - drží ve stagnaci. (Např. Touha po jiné práci, nedaří se udělat krok k odchodu, a nalezení jiné práce. Pocit, že je třeba ukončit vztah, ale nejde udělat krok k odchodu. Touha po kreativním tvoření, ale nejde udělat krok k přihlášení se do kurzu. Touha po partnerství, ale nejde najít vhodný partner. Potřeba práce s tělem, cvičení, hubnutí, ale chybí motivace ad. ) Možná ukázka na vašich příkladech, nebo na příkladech z mojí praxe.

👉 vztahové téma - jak nalézt kompatibilitu - slučitelnost - ve vztahu. Mohu ukázat na vašich osobních příkladech co je kompatibilita, jaké vzorce myšlení brzdí hlubší spojení a funkčnost vztahu (pracovního, partnerského, rodinného, vztahu s dětmi nezletilými i dospělými)

👉 informace o tkáňových solích, jak je používat, mohu udělat na místě i biochemickou diagnostiku z jazyka a obličeje, možnost i prodeje tkáňových solí.

👉 základní ukázka akupresurních bodů na uvolnění problému, bolesti v těle.

Těším se na vaši zpětnou vazbu,

Mějte hezký víkend 🍀

Ina


ALZHEIMER

AUDIOVERZI ČLÁNKU NAJDETE NA
  
https://soundcloud.com/ina-pokorna/alzheimer-audioverze?fbclid=IwAR0LRK0VqV8PvgukLXWynBlshXjbN6QtHIMMPq647JFDA8xZLZdEANR3ZDc


🍀Alzheimer - jak se odráží trauma v onemocnění

🍀Tkáňové soli a homeopatika jako prevence

🍀Návod jak reagovat na blízké, kteří trpí chorobou

🍀Příběh Františka

J.I.Pokorná

👉Definice

Alzheimerova choroba - je neurodegenerativní onemocnění mozku projevující se ztrátou nervových buněk v některých částech mozku. Dochází ke ztrátě kognitivních schopností, intelektuálních schopností, ale i fyzických schopností.

Protože toto onemocnění souvisí také s traumatem, upřesním definici, co je trauma.

👉Trauma je stav emoční a mentální nouze, způsobené nějakým zážitkem, je to vlastně nechtěná zkušenost. Nemusí vyvolávat nutně velké tragedie, ale záleží na tom, do jaké míry je trauma vytěsněno.

👉S traumatem se mohou pojit i vzpomínky. Pokud má někdo silné vzpomínky z dětství, pak tím naznačuje bytost v člověku, že ve vzpomínce je uloženo emoční trauma a že je disociováno od osoby ve formě fragmentu.

👉Lidé trpící Alzheimerem mají nevyřešená traumata, která zažívaly v dětství, dospívání, zažívali různé děsivé situace plné strachů (fyzické násilí, sexuální zneužívání, zastrašování, vyhrožování), které přežili fyzicky, ale jejich traumatizované emoční části zůstaly pohřbeny v podvědomí a fyzickém těle. Vyvinul se u nich silnější mechanismus jak zvládat - vytěsňovat a potlačovat emoce. Jsou celoživotně ve zvýšené kontrole - jak co nejméně " cokoli cítit". Tehdy jim tento mechanismus zajistil fyzické přežití.

Dále mají zesílený strach z fyzické smrti. Tento strach může také souviset se zažitým traumatem.

👉Jak reaguje fyzické tělo v traumatu? Tak, že se nervový systém a žilní systém "smrští" a děje se v těle chemický hormonální koktejl. Protože se toto děje v dětství, není to většinou na dětech pozorováno. V dospělosti, pokud má někdo vzpomínky z traumatických situací, a je schopen o nich mluvit, je to velmi dobře. Co ale většinou není takový člověk schopen je cítění v těle. A rozpohybování cítění v těle je stěžejní pro uvolnění traumatu a vyřešení vzpomínek. Protože tělo je to, co reaguje nemocí na vytěsněné trauma.

👉Když se začne onemocnění rozvíjet, děje se u těchto osob to, že se během dne pohybují v čase a prostoru svého emočního traumatu. Jejich vyšší já se snaží o integraci, scelení.

🍀Abyste lépe porozuměli, co se děje v člověku, který trpí Alzheimerem, popíšu vám případ Františka, které mu nyní 76 roků.

Františka ke mně přivedla jeho žena Miloslava. Tehdy měl krátce diagnostikované onemocnění v lehké formě. Mluvila jsem s Františkem a ptala se ho na jeho dětství, co si z něj pamatuje. Vzpomněl si na pár zážitků. Měl otce, který ho fyzicky trestal. Další ze vzpomínek byla, kdy se pod ním jako 9letým prolomil led a on pod něj spadl. Probírali jsme pocity, jak se tehdy cítil, co se tehdy okolo něj dělo, pamatoval si pouze to, že padl pod led, neví, jak dlouho tam byl, pak si vzpomněl, jak ho vytahovali.

Další mu přišla vzpomínka, když mu zemřela matka. To mu bylo 55 letech. Tehdy měl velkou potřebu uvolnit emoční bolest pláčem, ale nešlo to. Doslova mi řekl "no víte, co mohu dělat, když potřebujete plakat, a nemůžete, nesmíte, nejde to"

František v tu dobu nechtěl jít do hlubšího prozkoumání vzpomínek.

Po cca 1roku od setkání s Františkem se se mnou spojila jeho žena Miloslava s prosbou o radu. Františkovi se zhoršil stav, Miloslava si nevěděla rady, jak má reagovat v situacích, kdy se František např. Intenzivně dožaduje, aby ho odvezla k jeho matce. Nepomáhá vysvětlování, že matka již nežije, že je mu 76 roků a že bydlí jinde, než kde bydlel jako dítě.

Častěji během dne se mu stávalo to, že byl agresivnější. Když vyžadoval, aby ho Miloslava odvezla k matce, tak se u něj agrese projevovala až do potřeby fyzického napadání.

👉Pokud se člověk s Alzheimerem dostane do stavu, kdy se u něj projeví emoce v jakékoli formě (u Františka agrese) a k tomu se dožaduje např. aby ho odvezli k matce, nemá smysl jim vysvětlovat, že jsou v jiném času a jiném prostoru ve svém fyzickém těle.

👉Jejich emoce a trauma začne více předstupovat do popředí právě z času a prostoru, kdy se stalo.

👉V takových situacích je dobré se soucitně dotazovat např. Kde jsi? Co se ti tam děje? Co se ti stalo, že chceš domů? Jak se teď cítíš? Jak ti teď je? Co potřebuješ nejvíce? Kolik je ti roků?

Vytvořit emočně bezpečné prostředí, kde se může osoba s tímto onemocněním vypovídat, v ideálním případě uvolnit emoce držené tělem je stěžejní.

V případu Františka vyvstalo, že byl s dětmi na táboře, že byl malý cca 8 letý, a že se moc bál, nebyl vyslyšen v tom, že chce jet domů k matce, byl nucen vytěsnit jako malý hněv, že mu nechtějí vyhovět.

V dalších situacích, kdy hledal matku, vyplynulo, že se domníval, že ho zapomněli u babičky a dědy, kde také být nechtěl. Odvedli mu pozornost hrou, matka s otcem odjela tak, aby je František neviděl. Jenže František jako dítě tehdy vyhodnotil pocitem situaci tak, že ho u babičky a dědy zapomněli.

Objevila se i část vzpomínky, kdy se dostal pod led, jeho otec mu tehdy vyčinil a potrestal ho za to, že nebyl pozorný.

👉Nepovažuji pacienty s Alzheimerovou chorobou, ani seniory, kterým je diagnostikována stařecká demence za onemocnění. Jde o lidi, kteří nemají vynesené emoční traumata na světlo vědomí a jejich vyšší já se snaží opět dostat k sobě - tzn. spojit se opět se svými emocemi a uvolnit trauma z těla - nervového systému.

🍀Jako prevence (nejen pro ty, kteří mají v rodině dispozice k tomuto onemocnění) jsou následující tkáňové soli, které podpoří mozek, nervový systém, žilní systém.

🪷Silicea - vyživuje myelinové pochvy nervových vláken, je základní tkáňovou solí doporučovanou jako prevence onemocnění Alzheimerem.

🪷MagPhos -další sůl (vyživuje mozek hořčíkem), kde bylo potvrzené, že nedostatek tohoto minerálu má za následek onemocnění Alzheimerem.

🪷KaliPhos - udržuje práceschopnost a funkčnost mozkových buněk. Velmi ´činná je při jakékoli psychické únavě, vyčerpání (nejen u starších lidí, ale i dětí, studentů)

🪷CalcPhos - je nazývaná solí života, v oblasti činnosti mozku má zklidňující a regenerační účinek na cévní soustavu v mozku, působí na uvolnění svalů, šlach, kosterního svalstva - uvolňuje napětí v těle.

👉Kombinace MagPhos, KaliPhos, CalcPhos - jako horký nápoj před spaním pomáhá regenerovat mozek a nervový systém.

🍀Homeopatika - strachy

🪷Aconitum napellus 30 CH - panické stavy,

🪷Arsenicum Ablum 30 CH- úzkostné stavy, strachy ze smrti.

🪷Stramonium 30 CH - strachy ze tmy a duchů

🪷Belladona 30 CH - neklidný spánek, výkřiky ze spaní

🪷Causticum 30 CH- plačtivost a strach ze tmy, pro ty, kteří byli v inkubátorech a mají pocity a strachy z odloučení.

🪷Gelsemium 30 CH - ochromující strachy před druhými lidmi, z vystoupení

.

O mysli, egu a spiritualitě 
Příběh Emy 

Audioverze článku je dostupná na

 https://soundcloud.com/ina-pokorna/o-mysli-egu-spiritualite-pribeh-emy?fbclid=IwAR0cByD3uldjmT_sQnmnlM-faaRSZO0QLKt5_4IjhV1fNPwU6jCsCwxPpdk


Mysl každého člověka je jedinečná, protože každý člověk vnímá a prožívá ve svém těle situace odlišně. Asociaci (formu spojení) vytváří mysl s mozkem. Podle toho, v jakém prostředí se vyvíjel nervový systém (do cca do 8 let věku - zda bylo prostředí podporující a emočně dostupné, nebo emočně nedostupné a tíživé) si vytvoří mysl asociace více pozitivní nebo negativní. S myslí je spojené i Ego. 

Ego je obranná část člověka, která ho částečné chrání před zraněním a domnělém vyloučení a zároveň Ego překládá člověku myšlenky a impulzy takové, aby zůstal člověk "přijatelný" pro prostředí. Ego nemá rádo být špatné. Jaké Ego člověk má, zase záleží na tom, kde vyrostl, z jakého sociálního prostředí pochází. Pokud vyrostl např.v rodině náboženské, bude Ego tohoto člověka považovat např. sexualitu, nebo hněv za špatné, bude překládat nepříjemné pocity a zostuzující pocity jako prvořadé při pohledu třeba na film, kde bude probíhat vášnivá sexuální scéna. 

Člověk s tímto "egem" bude prvně pohoršen, přijdou mu myšlenky kritizující scénu, i herce, ale současně bude mít velkou touhu toto zažít. Pocit touhy zažít takovou sexualitu a vášeň mu bude překládat jeho část, která má v nenaplněné potřebě sexuální prožitky. V souvislosti s myslí bych chtěla zmínit spiritualitu. Slyšeli už jste někdy informace ze spirituálních zdrojů, nebo učitelů, že např.vláda mysli nad srdcem není v pořádku? Nebo že je nutné se odprostit od Ega?Jako lidé nemůžeme existovat bez spojení 3 základních složek.Složka těla (hmoty), složka srdce (pocity) a složka mysli (myšlenky). Všechny tyto složky jsou manifestaci duše - ve hmotě (tělo) manifestaci duše přes myšlení (mysl) a manifestace duše přes pocity a emoce (srdce). Jedna nemůže existovat bez druhé a třetí. Zbavit Ega se nedá, dá se mu jen porozumět a akceptovat ho.

Ego (jak jsem uvedla výše - nechce vypadat špatně, chce zapadnout) - se může chytnout na informace ze spirituální oblasti a odklonit člověka od sebe, svých emocí, svého prožívání. Při shlédnutí videí, čtení článků z oblasti seberozvoje může ego předkládat i pocity, jak ti, co to přednáší nebo píší mají spoustu věcí zvládnutých a může chtít zapadnout a být stejně dobré a osvícené jako oni. 

Velmi lehce se pak dá sklouznout do pasti spirituality. 

Člověk chycený do pasti spirituality může zažívat více pocitů frustrace, hledat, kde dělá chyby v práci na sobě, když se cítí špatně. Domnívat se, že když se cítí špatně, že dělá něco špatně. Takto zesílené ego zatěžuje mysl a je to velmi zatěžující stav i pro fyzické tělo. Mysl se dá se vytrénovat na pozorování tzv. meditací vipassana. 

 Vipassana umožňuje poodstoupit pojmenováním pocitů, emocí, myšlenek od nich a tím pádem nebýt do nich zacyklen. Mysl vyčerpávají i informace a myšlenky, které jí berou mentální energii. To, zda svědčí nebo nesvědčí stav myšlenek a přemýšlení se dá zjistit dotazováním.

Už jen položení otázky (z otázky se může člověk naučit o sobě více, než z odpovědi) se mysl může efektivně uvolnit. Otázky pro uvolnění mysli:

Je tohle pro moji mysl prospěšná informace? Je pro mě prospěšné nad tímto přemýšlet? Když je mysl příliš zahlcená, myšlenkami. Další z otázek na zklidnění mysli může být - jaká bude následovat další myšlenka? Položením otázky můžete vypozorovat, že mezi myšlenkami je pauza, která může ulevit a např. i přerušit myšlení, kde převažuje strach nebo nejistota, chaos. 


 PŘÍBĚH EMY 

 Ema si začala před cca 5 lety řešit svoje vztahy. Přítel jí byl nevěrný, a po rozchodu nebyla schopna navázat vztah s mužem. Začala s praxi seberozvoje. Navštěvovala různé semináře, kartářky, léčitele. Její mysl přijímala informace typu, že to, proč od ní přítel odešel bylo proto, že v minulých životech byla mužem, odešla do války a z války se nevrátila. Proto on odešel od ní teď. Další z informací byla, že v dalším životě byla krutá panovnice, svému manželovi byla nevěrná. Proto od jí partner v tomto životě opustil. Informace přijala jako fakt, ale už nepostřehla, jak se informace navázaly na část její osobnosti, která nesla pocity viny a domněnky, že dělá někde chyby. zvýšil se jí chaos a hyperaktivita mysli. O to více chtěla v sobě věci měnit a napravovat. Zvýšil se jí i pocit a domněnka, že je s ní něco špatně. Což byla základní známka toho, že je ovládána části, která má tendence k trestání, potažmo části, která nese perfekcionalistické znaky. 

Její mysl se velmi zatížila. Pod tlakem mysli začala mít i zažívací potíže. Stav mysli se začal odrážet na fyzickém těle. Začala více pracovat s pocity a emocemi v těle a dotazováním směrem k mysli.

Její pocity a emoce jí ukázaly, že při odchodu partnera měla stejné pocity jako 5ti letá, když odešel její otec od rodiny. Tehdy Nebyla o odchodu otce informována, nemohla prožít emoce, její matka i otec si mysleli, že nic nepozná, když se otec odstěhuje (jezdíval na montáže), i tak býval doma pouze část týdne.Rodiče použili tzv.Gaslighting. 

Takže přesvědčili ji, že to, co cítí není pravdivé. Přesvědčili jí o svých pravdách. Přesvědčovali ji velmi laskavým způsobem. Tím pádem jí zmátli v jejím "vnitřním" navigačním pocitovém systému. Proto ani dlouho nepoznala, že je jí její partner nevěrný. 

Po uvolnění traumatu v těle se po nějaké době začala její mysl více otvírat. Začala zjišťovat, že dříve s partnerem zažívala situace, kdy cítila, že není s jejich vztahem něco v pořádku. Cítila i že zde může být milenka. Nicméně tomuto pocitu nevěřila, Vždy věřila tomu, co jí řekl partner. Partner ji přesvědčoval o svých pravdách - velmi laskavým způsobem (gaslighting) - stejně, jako její rodiče tehdy Emu, jako malou holčičku. 

Ema jako dítě přijala domnělé pocity viny, že ona je příčinou toho, proč otec odešel, že s ní nebylo něco v pořádku. I když se s otcem vídala, ten den, kdy se odstěhoval byl pro ni silně traumatický, a odrazilo se toto trauma na vztahu s přítelem. Pocítila emoční bolest z odchodu partnera stejnou, jako když odešel její otec od rodiny. Zviditelněním této emoční bolesti mohla uzdravit svoje emoční části, vysvětlit z pozice perspektivy dospělého já svoji mladší perspektivě - svému dětskému já to, že nenese vinu za to, že jí otec opustil.

Co to je "vnitřní dítě"? 

Osobně se mi líbí tato definice: Vnitřní dítě je schránka v naší psychice, která obsahuje věci jako nevinnost, hru, úžas, zkoumání, potlačovanou touhu, zájmy, zvědavost, kreativitu v přítomném okamžiku, poctivost, představivost, emoce a traumata, která k němu patří, vzpomínky na dětství, předporodní záměr, ale i původ vzorců v našem životě. 


Vnitřní dítě se projevuje v dospělém člověku projevuje vlastně každý den. Jsou to naše emoce, emoční reakce na prostředí, hněv, smutek, radost. Pokud někomu chybí nadšení, odhodlanost, vnitřní síla, těžko se mu říká ne, nedokáže dotáhnout věci do konce tak, aby byl sám spokojený, cítí se unavený, vyčerpaný, chybí mu vědomě spojení s vnitřním dítětem. 


Práce s vnitřním dítětem může zviditelnit a i ukončit různé negativní vzorce přesvědčení, problémy ve všech vztazích (rodinných, partnerských, pracovních), může se spojit se svoji jedinečnou pravdou, se kterou se narodil, může objevit svoje talenty a tím naplnit svoje poslání.


Na druhou stranu může být velmi těžké se k částem dostat, pokud člověk zažíval jakýkoli druh zneužívání, emočního, nebo fyzického násilí, strachy a nejistoty, překračování hranic a žije více v obranném odporu. V dospělosti může ve svém vědomí takový člověk odmítat vnitřní dítě, tak že odmítá svoje emoce a pocity. S tímto mohou souviset myšlenky např. že je práce s dítětem zbytečná, že už je z dětství vše pryč, že je zbytečné se tam vracet, stejně jako že minulost je prostě pryč a hotovo. 


 Takovému člověku nedělají dobře malé děti, zvířata, mláďata, nebo se jich straní, může mít i myšlenky, že jsou otravné, takový člověk pronáší slova typu " že chce mít klid" V duchovní oblasti je nejčastější přicházející myšlenka - to už mám zpracované. Nebo jsou lidé, kteří mají při myšlence, že by měli mluvit se svým vnitřním dítětem pocit, že je to nesmysl, aby v sobě měli něco takového a navíc aby s tím mluvili. 


 Proces práce s vnitřním dítětem, které v sobě nese i bolest, není příjemná záležitost, proto není divu, že se do tohoto procesu některým lidem vůbec nechce. Ale zase na druhou stranu pro někoho, kdo rád zkoumá, nebo komu se pořád dokola opakují stejné situace v životě, a má už toho "dost", nebo se cítí ve stagnaci a nemůže s některých situací odejít, i když cítí, že by chtěl, potřeboval - je způsob práce s vnitřním dítětem řešením. 


 Z mých osobních zkušeností i ze zkušeností ze sezení s klienty považuji práci s vnitřním dítětem za stěžejní. Cokoli se totiž naťukne jako spouštěcí situace (emoční, zdravotní, konflikt atd.) - kořenově se vždy dostaneme do dětství. 


Jak s aspektem (fragmentem) vnitřního dítěte pracovat? Nejdůležitější je ptát se: Jak se teď cítím a snažit se prozkoumat a pojmenovat pocity v těle. Další je zkoumavé dotazování se směrem k pocitům, které se objevují. Řízené meditace (osvědčily se mě meditace, které prvně zkoumají stav fyzického těla a odhalí vnitřní projekci ega na pocity)Na uvolnění těla je velmi dobré dýchání do míst, která jsou např. ve stažení, nebo v nějakém diskomfortu. 

Nespavost

10.11.2021

- tipy jak ji řešit (práce s myslí, a emocemi, homeopatika, tkáňové soli)

Žití na Zemi je o vztazích. Začínáme vztahem k rodičům. Každá bytost se rodí se svou "krabičkou" jedinečnosti a svým navigačním systémem. V dětství se u každé bytosti jeho navigační systém "přesměruje". Kam - to záleží na přístupu rodičů k dítěti. I sebelepší milující rodič se nemůže vyhnout chybnému naprogramování svého dítěte. Na této planetě to...

Žena potká muže, ucítí mezi sebou vášeň, chemii, přitažlivost, chemii mezi nimi způsboje PODVÉDOMÍ. Podvědomí ženy (stejně jako podvědomí muže) začne už při pvním setkání očekávat, že muž splní její nenaplněné potřeby - z dětství. .Oba na urovni vědomé zatím cítí jen obrovskou přitažlivost a touhu po sobě. Zatím ani jeden z nich netuší, že to , co...